Продвижение интернет сайтов

VS

קידום ממומן בפייסבוק

קידום בפייסבוק מתבצע בצורה פשוטה מאוד: 

1) מגדירים קהל אליו פונים

2) בונים עמוד נחיתה או עמוד פייסבוק אליו מפנים את הקהל

3) בונים קומפיין פרסומי ואסטרטגיית פרסום כולל באנרים שונים עם  מסרים מילוליים שונים. מפלחים אוכלוסית הגולשם לפי גילאים, מין, אזורים גאוגרפיים, אינטרסים וכוי.    

4) מתחילים בקומפיין.

 

כמובן כל הסעיפים הנ''ל דורשים הרבה השקעה, הכנה וידע מקצועי. אך אין ספק שבסופו של דבר תקבלו טלפונים ולידים בדואר אלקטרוני מאנשים המתעניינים בשרות או במוצר שלכם.  

 

 

שתי שיטות הפרסום ללא ספק כדאיות

רק בגוגל אנחנו מקבלים לקוחות פטנציאליים שכבר מחפשים אותנו ורושמים את זה בשורה של מנוע חיפוש. ובפייסבוק אנחנו מוצאים לקוחות שלפני רגע בכלל לא ידעו שאנחנו קיימים אבל התרשמו מהפרסום והחליטו שהם צריכים אותנו דפקא חזק מאוד. בדרך כלל תשלום עבור קליק בודד בגוגל יכול לעלות הרבה יותר מאשר קליק בפיסבוק וגם בגוגל לקוח מחפש אותנו ומשווה עם המתחרים ובפייסבוק זה קורה פחות. הלקוח פשוט רואה את הפרסום בין פוטסים של חברים שלו ומקבל רעיון אימפולסיבי לקנות. 

כמה זה עולה? 

עלות תלויה בכמה כסף אנחנו מוכנים להשקיע. השמיים הם הגבול. אך כמובן שלא צריך להסחב ולבזבז ללא בקרה. מומלץ להיכנס לקומפיין עם תקציב חודשי בין 2000-3000 ש''ח בלבד ואז להוסיף לאט לאט. כמובן אם מרגישים שזה משתלם. אבל זה כן אמור להשתלם! אם לא - אז נמצא דרכים לפצות אותכם בשיטות פרסום אחרות. כך שסכנה להפסיד עד 3000 ש''ח (מקסימומם), היא כמעת אפסית. אצלנו לא תצאו לא מרוצים :)

כדאי לבנות אסטרטגית פרסום חשוב לדעת מה הדבלים בין פרסום במוע חיפוש לבין פרסום ברשתות חברתיות

קידום ממומן

כמובן שקידום זה עולה כסף. אבל מצד שני גם קידום אורגני הוא לא חינם. ייתכן שיהיה גם יותר יקר בסופו של דבר מקידום ממומן. בכל זאת לקידום בתשלום יש הרבה יותר יתרונות:

זמינותניתן להקים קומפיין ולהתחיל לקבל תוצאה תוך זמן קצר.

שליטה על הוצאות  - ניתן לבקר על תקציב הפרסום ואין בעיה לעשות "הפסקה" בלי לפחד להפסיד תוצאות שהושגו 

ניהול מילות חיפוש - תמיד אפשר להחליף או להוסיף מילות חיפוש לפי הצורך ובמהירות.

 

חד משמעי: תנו למומחים לעשות  את העבודה!

כלל לא מדובר בקידום אורגני כי להגיע שם לתוצאות ללא מומחה בSEO ברור שאי אפשר. אבל גם בקידום ממומן צריך להיות מומחה ולא סתם לשפוך תקציב אלא לבנות איסטרטגית קומפייו נכונה: מה צירופי מילים הזולים ביותר ומה סטיסטיקת החשיפות וכמה חיפושים בחודש יש על כל מילה ומילה. צריך לאבד את הנתונים האלו בצורה נכונה ולהגיע למסקנות נכונות. תוכלו לעשות את זה לבד בלי לבזבז שעות עבודה או פנאי יקרות? עדיף לתת את זה לאנשים שזו העבודה שלהם

מה הבדל בין קידום אורגני לקידום ממומן בגוגל?

 

מתרתו של קידום אורגני היא לקדם את האתר לעמוד ראשון של גוגל בתוצאות חיפוש ומתרתו של קידום ממומן לקנות כמויות של לינקים שגם יופיעו בעמוד ראשון של גוגל בתוצאות חיפוש לפי מילה (או כמה צירופי מילים) הדרושים

מה יותר טוב, אורגני או מומן?

אין תשובה מדוייקת במאה אחוז כי הכל תלוי בתחרות של מילה. אם המילה תחרותית מאוד, אז יכול להיות כמעת בילתי אפשרי או יקר מדי לקדם אותה לעמוד ראשון של גוגל בקישורים טבעיים אך בטח גם לשלם עבור קליק בקישור ממומן, גם לא יהיה זול מאוד. כאשר מילה היא פחות תחרותית אז יתכן שקידום אורגני יהיה משתלם יותר.

 

קידום אורגני 

יכול לקחת המון זמן וגם אף אחד לא יכול להבטיח בוודעות מליא שתגיעו לעמוד הראשון. וגם אם תגיעו, גוגל יכול לזרוק אתכם אחורה בכל עת אם יעלה צל של חשד שהיה פה קידום לא הוגן מבחינתו. ואז תגיעו לעמוד רחוק תוך רגע אחת ותפסידו את כל מה שהשגתם עד עכשיו. תסריט לא נדיר שיכול לקראת בהכלט. במיוחד אם תתנו לעשות את העבודה לחאפרים שיכולים למעשה לקדם מהר, אבל לעשות זאת בשטות שגוגל יחשב לשיטות "שחורות" מבחינתו.

היום אין צורך להסביר לך למה צריך לבנות  אתר.  זה כבר די ברור

 

היום יש צורך להסביר לך למה כן כדאי לבנות אותו דווקא  אצלינו

 

"משרד פרסום "מדיאל

 

:כתובתנו

רח' דוד סחרוב 11 ראשון לציון     

054-3444450     

medial.print@gmail.com     

  • Wix Facebook page

צור קשר